Translate

pondelok 27. januára 2014

:)

Začiatok dnešného príspevku bude patriť chňapkám, ktoré som si objednala od Renatky z "Crafto manie". Renatka ďakujem, sú presne podľa mojích predstáv. Veľmi sa mi páčia aj tie ružičkové stužky ktoré sú nanich našité. Ďakujem. 






...látky




...prišli mi v piatok objednala som ich z mimibazáru. Modrá bodka a ružička na modrom podklade, mal byť z nich záves do svokrinej kuchyne. No, ale nakoniec sme sa so švagrinou rozhodli pre úplne inú látku. Tak z týchto bude niečo iné, len ešte neviem čo:) Využité budú určite. Modro- biely prúžok a kvetinkovo- jahôdková sa mi páčili tak som si vzala po 1 m.


...utierky GG






...kupujem ich v akcii. Materiál je pevnejší a hrubší ako bežná bavlna. Tieto sú už vypraté a vypárané pripravené na moje tvorenie:)



...priedza




...keď som ju zbadala hneď som si povedala, že si z nej upletiem malé uteráčiky. Má krásnu bledomodrú farbu.


Prajem krásny tvorivý deň





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára